Новини

30/09/2020 15:31

Що робити з автостанціями Києва

Заборонити маршрутки, перенести стоянки на виїзди з міста.

4 березня Фонд державного майна України (ФДМУ) продав ДП “Київпассервіс” за 230 897 987 грн. Новий власник оголосив про плани провести глобальну модернізацію столичних (6 об’єктів) і обласних (18) автостанцій. Після прийняття закону про азартні ігри з’явилися чутки про те, що на центральному автовокзалі на Деміївській площі навіть зроблять міні-готель і казино. Але днями маркетинговий директор “Київпассервісу” Дмитро Ожигов сказав, що на все потрібні гроші, тому зараз вони в змозі здійснити лише косметичний ремонт на автостанціях “Південна” і “Полісся”.

Незрозуміло, яким чином ці Наполеонівські плани пов’язані із нашою реальністю. Геть усі автостанції Києва знаходяться в м’яко кажучи не оптимальних місцях. Центральний автовокзал - дуже важкий і завантажений транспортний вузол, “Дачна”, “Поділ”, “Полісся” і “Дарниця” знаходяться не біля метро - як бабусі з сумками туди добираються - не зрозуміло. Деякі з них (“Центральна” та “Південна”) повторюють напрями одна одної. Ну а найголовніше - їхніх пасажирів давно і надійно відібрали частники. 

ЗАКОН ПРО ГРАЛЬНИЙ БІЗНЕС: ГОТЕЛЬ НА ВАГУ ЗОЛОТА

Мікроавтобуси Mercedes Sprinter давно стали класикою вітчизняних пасажирських перевезень. Вони не надто комфортні, але люди, які пам’ятають радянські автобуси чи “газельки” ставляться до них з повагою. Їхні стоянки займають стратегічно привабливі місця - метро Харківська, Теремки, Іподром, Либідська, Героїв Дніпра, Видубичі, Вокзальна. До них легко дістатися різними видами транспорта, можна приїхати в будь-який час і зайняти місце без попередньо купленого квитка. Це набагато зручніше, ніж ловити протяги на холодній автостанції в очікуванні свого автобусу.

Але це шкідлива звичка. Приватні перевезення - величезна база “чорної” неоподаткованої готівки. Їми опікуються силові структури, а іноді через них виникають справжні збройні конфлікти, немов у 90-х. Країні необхідний закон, який заборонить такий вид пасажирських перевезень. За його порушення треба виписувати величезні штрафи. І взагалі бажано вже найближчим часом перенести на міжміський транспорт універсальний електронний квиток. Це допоможе мінімізувати корупцію. 

Тільки в такому випадку існування автостанцій в Києві буде доцільним. Але не їхня кількість і розташування. Тут треба зробити від сили три великих гарних автовокзали, бажано на виїздах з міста, щоб не погіршувати і без того важку ситуацію на дорогах столиці. 

Андрій Мірошник

Технічний директор Управляючої компанії Activitis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як вашому бізнесу може допомогти група компаній Activitis?

Ми проведемо аудит, виявимо точки зростання та запропонуємо стратегію розвитку бізнесу для досягнення ваших цілей. Наша команда здійснює не лише консалтинг, а й власноруч допоможе втілити нові рішення, щоб пришвидшити рух вашого бізнесу вперед. Пишіть нам на office@activitis.com.ua або залиште повідомлення у зворотній формі.

Читайте також

Activitis стала членом міжнародної організації фахівців нерухомості FIABCI

Компанія Activitis приєдналась до FIABCI — міжнародної організації, яка об’єднує професіоналів в сфері нерухомості в 70 країнах світу.

29/05/2020 02:05
Детальніше

На що варто звернути увагу при укладанні договору управління майном

Які особливості при укладанні договору управління майном варто врахувати власникам об’єктів нерухомості для отримання максимальної вигоди від угоди.

29/05/2020 03:05
Детальніше

ОСББ або управляюча компанія?

Яку форму управління житловими об’єктами обрати як більш вигідний варіант і з економічної точки зору, і з точки зору організаційних аспектів, комфорту використання.

29/05/2020 03:05
Детальніше